SERVISNÍ BALÍČEK:PLUS & SERVISNÍ BALÍČEK:2 plus 1
SERVISNÍ BALÍČKY PRO VĚTŠÍ UŽIVATELSKÝ KOMFORT
Firma HAKL heating s.r.o. vzhledem k vysoké kvalitě výrobků a za účelem zkvalitnění služeb zákazníkům připravila servisní akce na vybrané výrobky. Servisní balíky rozšiřují rozsah poruch, které jsou zařazeny do skupiny bezplatných oprav (např. poruchy způsobené vodním kamenem, nesprávnou montáží výrobku…) a také prodlužují dobu bezplatného servisního zásahu. Servisní balíky jsou automaticky zahrnuty v ceně výrobku a opravy zákazník neplatí, akce je časově neomezená a vztahuje se pouze na výrobky označené logem SERVISNÍ BALÍČEK:PLUS nebo SERVISNÍ BALÍČEK:2plus1 na záručním listu.
SERVISNÍ BALÍČEK:PLUS
Vztahuje se na následující výrobky: PL, PL-T, MK-1, MK-2, MKX-1, MKX-2.
Rozsah servisních prací se dělí na tři základní skupiny:
- Prodloužený bezplatný servis na 4 roky
Bezplatný servis je poskytován na poruchy zapříčiněné vybranými náhradními díly po dobu čtyř let od data prodeje. Náhradní díl a práce se neúčtují. Vybrané náhradní díly pro model PL, PL-T: plovák, spínací pružina, membrána, příruba, těsnění pod přírubu, kontrolka. Vybrané náhradní díly pro model MK a MKX: plovák, spínací pružina, přepínač výkonu, elektronická deska 3JR, příruba. - Rozšířený záruční servis
Rozšířený záruční servis se vztahuje pouze na první závadu zapříčiněnou mechanickými nečistotami ve vodě, vodním kamenem nebo nedostatečným odvzdušněním ohřívače po dobu dvou let od data prodeje. Náhradní díl a práce se neúčtují. - Expresní provádění oprav
Výrobky zahrnuté do akce SERVISNÍ BALÍČEK:PLUS budou opraveny ve zrychleném čase a expresně zaslány zákazníkovi. Obvyklá doba odstranění poruchy jsou tři pracovní dny od doručení do servisního střediska.
SERVISNÍ BALÍČEK:2plus1
Vztahuje se na následující výrobky: BD6s, BD10s, BD10v, BD30v, BD50v, BD80v, BD100v, BD120v.
Specifikace servisního balíku:
- Popis servisního balíku
SERVISNÍ BALÍČEK:2plus1 prodlužuje bezplatný servis na tři roky na opravy zásobníku ohřívače způsobeného prorezáním pláště. Tříletá doba bezplatného servisu začíná běžet dnem prodeje. Bezplatný servis se nevztahuje na poškození nádoby zásobníku způsobeného nadměrným tlakem vody nebo nedodržením podmínek instalace. - Podmínky uznání reklamace
Pro uznání reklamace nádoby zásobníku, je nutné mít provedenou a potvrzenou servisní prohlídku anodové tyče a spirály 24 měsíců ode dne prodeje. Servisní zásah je oprávněno provádět pouze autorizované servisní středisko.
Seznam autorizovaných servisních středisek Vám bude poskytnut na tel. čísle 0603 767 883 - Platební podmínky
Servisní prohlídka spojená s výměnou anodové tyče a výjezdem je zpoplatněna dle platného ceníku.